Bangkok & Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Bangkok & Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Bangkok & Chiang Mai

Door: Hinka & Mark

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

30 Juli 2011 | Thailand, Chiang Mai

Hoi!

In Bangkok begonnen Mark en ik met de mooie reis door Thailand. De vlucht ging prima, behalve dat we alle passagiers naar de wc zagen gaan :(
Bangkok was erg leuk, maar wel super warm! Royal Palace gezien, in een tuk tuk gezeten, taxi, fietstocht door de stad en de buitenwijken (met gevaar voor eigen leven over een houten brug die op instorten staat), en nog veel meer!
Gisteravond met de nachttrein naar Chiang Mai. Ook hier is het weer warm en dus veel zweten. Maar na al dat slechte weer in Nederland vinden we dat toch niet zo erg :)
Overal zien we glimlachende mensen en op elke hoek een boedistische tempel. Je kunt overal koud drinken kopen voor bijv. 20 baht, dat is omgerekend 40 eurocent dus we leven erg goedkoop.
Morgen gaan we samen een Thaise kookcursus doen, waarbij ons beloofd is dat we alles wat we maken ook zelf moeten opeten. Dus waarschijnlijk hoeven we de twee dagen erna niks meer te eten :)
De dag erna gaan we met een gids en een groep een dagje lopen door de jungle. Halverwege lekker zwemmen in de waterval en bijkomen!

Veel liefs!

Mark & Hinka

• 30 Juli 2011 - 10:35

Else:

Ik ben jaloers! Geniet maar goed van al het moois :).

Liefs

• 30 Juli 2011 - 11:19

Clive En Mieke:

Hi, wat klinkt het allemaal leuk en als jullie weer thuis zijn ontvangen we graag een verzoek om een "echte" Thaise maaltijd te komen eten. Hier is het erg fris maar we komen niet om van de dorst, goed drinken he met die hitte, je vergeet het zo makkelijk. Ook heerlijk om de stem van Mark even te horen en Hinka even op de achtergrond.
    Cheers M&C

• 30 Juli 2011 - 15:44

Raoel & Esmee:

Klinkt erg goed allemaal!

Wij vertrekken vannacht naar het (hopelijk) zonnige Italie. Veel plezier nog en tot gauw!

Ciao

Geniet ervan!

x

• 30 Juli 2011 - 21:12

Saskia Kruijdenberg:

Klinkt goed! Geniet er van! Ik ben benieuwd naar alle mooie foto's.....
    X
    Sas

• 30 Juli 2011 - 23:37

Marjolein:

Leuk hoor!! Geniet ervan!

• 31 Juli 2011 - 05:52

Wim En Henny J:

Hoi Hinka en Mark.

Weer een berichtje uit Thailand te ontvangen. maar nu van jullie tweeën. Jullie maken weer het een en ander mee daar zo te lezen.
    Geniet ervan ! Want de tijd gaat snel.
    Groetjes van ons.

• 31 Juli 2011 - 15:13

Ronald En Esmé:

Jullie hebben het goed voor elkaar daar in Chiang Mai! Lekker actief en veel leuke dingen doen jullie zo te lezen. We zijn benieuwd hoe de kookcursus bevalt en of jullie de jungle in een dag weer uitkomen (anders weet je in ieder geval hoe je je eigen Thaise kostje moet koken!).

Veel groeten van hier,
    Ronald en Esmé

• 31 Juli 2011 - 15:49

Age:

Fijn dat jullie zo genieten van jullie reis.
    De komende dagen hopen wij Amsterdam nader te verkennen.
    Ook wij hopen nader kennis te maken met de resultaten van jullie kookcursus.
    Geniet van jullie verblijf daar en drink voldoende water.

• 31 Juli 2011 - 18:58

Roelie:

Leuk! Ook dit keer weer een reisverslag dus :)

Ik teken ook in voor een avondje Thais, tenzij het resultaat tegenviel natuurlijk.

xx Roelie

• 01 Augustus 2011 - 19:38

Diederik:

Klinkt weer als een geweldige trip! Zodra jullie zijn wedergekeerd in ons kikkerlandje, moeten we maar weer eens een 2005 etentje organiseren waarbij jij de opgedane kookkunsten voor ons in de praktijk kan gaan brengen ;)

Heel veel plezier nog!

• 03 Augustus 2011 - 15:08

Jolein:

Klinkt goed allemaal! Hoe was de jungle? Nog veel enge beesten gezien? en ook ik ben benieuwd naar je opgedane kookkunsten.
    x