Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Hinka & Mark

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

16 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Dag allemaal,

We zijn weer veilig thuis na drie heerlijke weken Thailand.

Na drie dagen relaxen op het verlaten strand van Bottle Beach (Koh Phagnan), waarbij de tijd vreemd genoeg voorbij vloog, zijn we weer met een longtail boot vertrokken naar de bewoonde zijde van het eiland waar een ferry ons naar Koh Samui bracht.
Dit keer een bungalow met warm water en een wastafel! Vanaf hier hebben we een scooter gehuurd en zo het hele eiland over gereden. Mooie palmbomen in het zuidelijke deel en juist weer heel veel drukte en verkeer in het noordoostelijke deel. Gelukkig kon Mark alle scooters ontwijken en de slingerende bergwegen heelhuids bedwingen.
De volgende dag zijn we gaan snorkelen. Met een speedboot naar de kleine eilanden: Koh Nangyuan en Koh Tao. Heel veel mooie vissen en koraal gezien! Favoriet waren toch wel de regenboogvissen! Dit alles gaf het gevoel dat we zwommen in een levengsgroot aquarium!
De laatste twee dagen nog doorgebracht in een luxe resort waarbij je zelfs twee soorten handdoeken hebt: douche & strand. Uit elkaar te houden door de verschillende kleuren :-) Hier hebben we lekker gezwommen in de zee als in het zwembad (aan zee) en laten verwennen met aan het eind van de dag een massage, gevolgd door een cocktail. De laatste avond hebben we op het strand gedineerd, met als toetje een 'wens'ballon opgelaten.
Met de nachttrein terug gegaan naar Bangkok, waar we gisteren nog een leuke dag gehad hebben. Uiteindelijk vannacht het vliegtuig genomen en vanmorgen geland.
Hopelijk vonden jullie het leuk om onze reis te volgen. Tot de volgende vakantie! (Bestemming (nog) onbekend)

Groetjes van ons

p.s. Ook nog een paar foto's

• 16 Augustus 2011 - 15:35

Mieke:

En dat was vandaag al de 2e waarbenjij.nu mail met de titel weer thuis in mn mailbox. Gelukkig hebben jullie het mooie weer mee genomen :)
    Succes morgen met werken!

• 16 Augustus 2011 - 15:41

Koen:

Ha, inderdaad het mooie weer meegenomen naar Nederland! Goed zo.
    Tot snel!

• 16 Augustus 2011 - 18:35

Wim En Henny Jansen:

Hinka en Mark,
    Jammer voor jullie dat deze vakantie er weer opzit. Maar genoten hebben jullie wel, dat was heel goed te lezen in jullie verslagen en ook veel gezien. Nu de werkelijkheid weer voor de deur staan, wensen wij jullie weer sterkte om de arbeid weer op te pakken.
    Succes in jullie werkkring.
    Groetjes van ons en bedankt voor jullie verslagen uit Tailland.

• 16 Augustus 2011 - 20:37

Esmé:

Jammer... Het is nu echt voorbij
    Geniet maar lekker na: kijk nog eens naar je bruine huid en sproeten, kijk nog even verlekkerd naar de foto's, maar vergeet vooral de Thaise recepten niet, want die komen we natuurlijk uittesten!
    Groeten ronald & Esmé