Ik ben er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

03 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal!

Ik ben in Bangkok hoor! Het vliegen ging erg goed, er was zelfs iemand in het vliegtuig die het veel enger vond dan ik! Eigenlijk was het helemaal niet zo eng :)

Met de bus naar het centrum, heb een guesthouse uitgezocht en al contact met een meisje die hier 3 mnd zit.

Verder is het hier warm en echt Aziatisch. Ik vermaak me nu al!
Gekke dingen kan je hier trouwens eten, ik zag de tentjes al staan, ben benieuwd wat ik vanavond ga eten...

Liefs,
Hinka

• 03 Augustus 2007 - 09:30

Arwen:

Fijn dat je een goede reis hebt gehad en dat de cultuurshock nog enigszins meevalt!

Heel veel plezier!

• 03 Augustus 2007 - 09:46

Loes:

Je gaat met sprongen vooruit! Geen hand nodig om vast te houden, goed zeg!

Heel veel plezier en wel veel posten he, dan blijven wij een beetje op de hoogte.

x

• 03 Augustus 2007 - 09:51

Marjolein:

Mooi dat de reis goed ging en je je nu al vermaakt :D Ik ben ook erg benieuwd wat jij vanavond gaat eten, we horen het vast de volgende keer ;)

• 03 Augustus 2007 - 10:03

Hannah:

Fijn te weten dat je veilig bent aangekomen!!
    Alvast eet smakelijk ;)

liefs

• 03 Augustus 2007 - 10:57

Mieke:

super! Heel veel plezier

Een groet uit Sverige!

• 03 Augustus 2007 - 11:37

Ronald:

Heel goed te horen dat het allemaal gelukt is met de vlucht en het vinden van een leuk guesthouse!

Voor het eten van vanavond kan ik je ons favoriete gerecht in Thailand aanraden: gefrituurde sprinkhaan. Ben benieuwd hoe je ze vindt!

Groetjes Ronald

• 03 Augustus 2007 - 12:07

Esmé:

In aanvulling op Ronalds eettip: gefrituurde schorpioenen zijn ook echt lekker, net als hondenballen (heb ik gehoord). Je kunt natuurlijk ook rijst met kip en cashewnoten nemen, misschien iets veiliger :-)

• 03 Augustus 2007 - 14:16

Tante Henny:

Fijn dat de reis zo goed is verlopen.
    Eet en doe lekker alles wat er mogelijk is in Thailand.
    Maar de Hollandse kost zal je toch niet vergeten. Vermaak je en we horen misschien nog meer van je,
    Groetjes uit Utrecht.
    Bedankt voor je berichtje.
    Tante Henny en Ome Wim.

• 03 Augustus 2007 - 16:16

Joris:

Hell YEAH!! Lekker dat je die lange reis erop hebt zitten. Ben benieuwd naar je sterke reizigersverhalen (ohjaa die komen vast!!) over olifant rijden, bergen beklimmen en op stranden slapen;)
    suerte y disfruta!!

Joris

• 03 Augustus 2007 - 17:48

Robin:

Goed te horen dat alles is goed gegaan, en dat je al iemand bent tegen gekomen.
    Veel plezier met de fietstocht morgen en hou me op de hoogte, wat je allemaal hebt mee gemaakt en al hebt gegeten ;) haha.
    Veel Plezier

Kusje

• 03 Augustus 2007 - 20:45

Koen:

Hej Hinka!

Goed zo! Ben nu al benieuwd naar de foto's! Het weer is dus ook ok? Veel plezier!

Groetjes,

• 05 Augustus 2007 - 11:35

Sanne:

He Hinka,
    Klinkt goed. Dat wordt een mooie reis!! Veel plezier!! Ben jaloers;) kus sanne.