Nieuwe stad! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Nieuwe stad! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Nieuwe stad!

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

05 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal!

Erg leuk om al jullie reacties te lezen. Met mij gaat het nog steeds erg goed!

Aangezien jullie allemaal zeer benieuwd zijn naar mijn eten. Het was heel normaal voor hier: rijst met kip. Elke avond tot nu toe, maar steeds weer in een andere variant. Lekker!

Vrijdagavond met die mensen gegeten, erg gezellig. Later buckets drinken op de Khao San Road, met zn vieren een cocktail delen, heel gezellig en lachwekkend! (zie foto) Zaterdag met de boot ruim 20 minuten naar het zuiden van het centrum. Vandaar met een skyline naar de fietswinkel. De fietstocht was echt super leuk! Er zijn foto's te zien op www.realasia.net Ik heb ze nog niet gezien, maar volgens mij zie ik er zeer verhit uit! Het was zo warm, echt heel veel zweten. Gezond :)

Die avond weer met dezelfde mensen gegeten als vrijdagavond.

Vandaag, zondag, eerst naar Grand Palace. Onderweg van die Thai mensen die zeggen dat het dicht is en dat ik niet naar binnen kom in mijn korte broek (inderdaad maar die kan je lenen tegen borg!). En het was dus gewoon open! Erg mooi, en als je een tempel binnen gaat dan moet je op je blote voeten lopen en niet met je voeten richting Budha wijzen. Even opletten dus.

Rond 15.30 uur (net na een onwijze stortbui) met de tuktuk naar het busstation, daar met een bus (3 uur) naar Kanchanabouri. Onderweg alleen maar Thai, dus ik viel nogal op. Komt op een bepaald moment een Thais meisje naast me zitten die HP leest. Dus ik met praten (eindelijk iemand die Engels kan in de bus). En zij vertellen over haar studie.. studeert Engels. Maar mijn Engels is toch echt veel beter dan die van haar! Kreeg een kaartje met Budha tempelv an haar universiteit. Heel leuk!
Toen kwam ik aan in de stad, had een hostel in gedachte, maar kon m niet zo snel vinden. Het was namelijk al donker! Toen kreeg ik van een Thaise vrouw met dochter een lift! En die heb ik dus aangenomen, niet gevaarlijk echt niet. En zij zette mij voor de deur af. Achteraf maar goed ook want het was echt nog ver lopen. Laatste kamer in guesthouse kreeg ik. Alleen gegeten, maar na het eten alweer iemand ontmoet. Dit keer een Nederlandse, morgen gaan we samen een tour maken naar watervallen en de spoorlijn aan de River Kwai.

Ik vermaak me dus nog steeds!

Liefs,

Hinka

  • 06 Augustus 2007 - 08:53

    Tina:

    Hee Hinka!

    KLinkt als een superleuke reis tot nu toe! Nog heel veel plezier de komende tijd!

    Groetjes Tina

  • 06 Augustus 2007 - 12:02

    Jilse:

    hey hinka, hardstikke stoer dat je dit allemaal doet! ik ben blij te horen dat het je allemaal goed bevalt! jammer alleen dat je in nederland de gaypride hebt gemist, ik heb me goed vermaakt tussen alle half naakte mannen. :D
    tot snel, kus!

  • 06 Augustus 2007 - 12:13

    Mieke:

    Hej,

    Prima om te lezen dat je het naar je zin hebt. Het is bij jou waarschijnlijk niet zo warm als in Zweden, maar hier is het rond de 28 tot 30 graden. Best erg heet! Heel veel plezier nog en ik hoop snel weer wat te lezen.

    Hej då!

  • 06 Augustus 2007 - 15:52

    Esmé:

    Hoi Hinka,
    Moest jouw hoofd daar ook nog tussen? Werd wel krap zeker!
    Mooie foto heb je gemaakt van de Khao San Road. Heb je daar ook dat dure (duhh) shirt gekocht?

    XX Esmé

  • 06 Augustus 2007 - 20:43

    Tante Henny:

    Je vermaak je goed hebben wij het idee.
    Leuk geschreven jouw verslagje.
    Geniet en bestelt je tijd daar maar heel goed, want dit is een reis die je niet zo vaak zal maken.
    Succes aankomende dagen en veel plezier met z'n allen,die je nog zal ontmoeten.
    Groetjes van ons.
    Ome Wim en Tante Henny

  • 06 Augustus 2007 - 20:48

    Roelie:

    Leuk om jouw enthousiaste verhalen te lezen. En mmmm, cocktails, die hebben we in Berlijn ook veel gedronken. Heel veel plezier komende dagen!
    Liefs, Roelie

  • 06 Augustus 2007 - 21:14

    Esmé:

    Hoi Hinka,
    Ik heb net je fietsfoto's bekeken op Realasia.net Ziet er hartstikke leuk uit!
    Heb je trouwens ook gemaild op je hotmail.
    X Esmé

  • 06 Augustus 2007 - 21:23

    Arwen:

    Voor de mensen die de foto's willen bekijken, het is dus bij 4 augustus en dan onderaan.
    Duurde bij mij even voordat ik de goede dag had...

    Leuk om je 'in actie' te zien. Heb je ook nog plannen om olifant te rijden? Ben benieuwd naar alle verhalen de komende dagen die je hier ongetwijfeld ook nog wel op zet!

    liefs Arwen

  • 08 Augustus 2007 - 08:52

    Mama:

    Hinka, ik heb het bericht van 10.43 uur al gelezen, hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2007

Laatste nachtje op Koh Samui

13 Augustus 2007

Chiang Mai & Koh Samui

08 Augustus 2007

Olifanten, watervallen, massage

05 Augustus 2007

Nieuwe stad!

03 Augustus 2007

Ik ben er!
Hinka & Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 21356

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 29 September 2013

Zuid-Afrika

12 Juni 2012 - 24 Juni 2012

Curaçao

26 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Thailand

26 Augustus 2010 - 07 November 2010

Australië

30 November -0001 - 31 Juli 2008

Laos & Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Thailand

22 September 2014 - 30 November -0001

Huwelijksreis

Landen bezocht: