Chiang Mai & Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Chiang Mai & Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Chiang Mai & Koh Samui

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

13 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi!!

Chiang Mai heb ik alweer gehad, iets korter dan gepland omdat ik met de trein ging ipv vliegtuig. Maar ben er geweest en leuke dingen gedaan!
Zo ben ik een dag de jungel in geweest, alleen maar lopen door blubber wat heel vermoeiend en ook zeer glad was. Floor die ook deze trip maakte is dus wel een paar keer uitgegleden. Zelfs de gidsen gleden uit! Ik mocht gympen lenen van het guesthouse want mijn teva's waren niet goed genoeg (dat klopte achteraf dus ook!) Toen ik ze weer teruggaf waren ze helemaal bruin en onder de modder. Maar dat was niet erg zei die mevrouw.
Heb voetmassage gehad, twee keer zelfs. Erg lekker was dat. Ook nog je kuiten erbij.
Verder nog tempels gezien. Ook eentje boven op een berg waar ook wel Thaise komen. Kon je eten offeren aan een boedha. Dus hele emmers werden aan zo'n man gegeven! Ben wel gezegend door een monnik. En heb een busje geschut met allemaal stokjes erin en dat moet je net zo lang doen tot er een stokje uitvalt (boedha bepaalt welk stokje). En op dat stokje staat dan een nummer en dan moet je een papiertje pakken met dat nummer. Dat van mij was echt heel positief, dus boedha mag mij wel :)

Zaterdagavond met nachttrein naar Bangkok. Hele vriendelijke Thaise mensen in de trein die zelfs mijn ontbijt hebben betaald. Tegenprestatie: Engels praten. Vonden ze nogal grappig.
Op zondag was het de verjaardag van de koningin. Dus ik ging naar het Grand Palace en daar rondlopen. Alleen maar Thaise mensen en dus helemaal geen toerist! Je kon gratis je haar laten knippen, wat iedereen dus ook deed. En gratis eten. Maar dat was voor mij te scherp. Iedereen keek me maar aan dat ik daar rond liep. Toen voelde ik me echt blank en anders.
Die avond weer verder naar Koh Samui met de trein. En daar ben ik nu dus. Vandaag hele dag al op het strand gelegen. Mijn hut ligt OP het strand! Ik zie alleen palmbomen en water, dus dit is super!

Echt leuk dat jullie steeds reageren!!
Liefs,

Hinka

p.s. zo komen er een paar foto's, heb net even flash ge"installeerd

  • 13 Augustus 2007 - 11:02

    Hannah:

    Je hebt het echt naar je zin daar hè?! cool en leuk om te lezen!
    Enjoy girl

    liefs
    Han

  • 13 Augustus 2007 - 11:25

    Esmé:

    Lekker blubbertroepje daar in die jungle. En als ik die foto kijk die je vanaf je bed hebt genomen, word ik wel jaloers, zeg! Ziet er erg mooi uit...

  • 13 Augustus 2007 - 11:29

    Mieke:

    Leuk je net ff gesproken te hebben op msn! Heb je eindelijk zon daar ga je in de schaduw liggen.. ja ik begrijp je niet helemaal hoor ;)
    Kan je verder telkens aan geven waar je zit? Want ik kan het niet zo goed vinden op het landkaartje.

    Groetjes!

  • 13 Augustus 2007 - 16:46

    Ome Wim En TanteHenn:

    Wat een verslag weer. Wij lezen wel dat je je echt niet verveelt. Ik denk dat je wel een boek kan schrijven hierover.
    Je ziet heel veel hebben wij gemerkt.
    Hoe is de temperatuur daar ter plaatsen ?
    Fijn dat Boehda goed gezind was met jou.
    Wie weet wat de toekomst nog zal brengen.
    Groetjes van ons uit Utrecht.


  • 13 Augustus 2007 - 17:47

    Ronald:

    Heel leuk om al je avonturen te horen! Krijg meteen zin in vakantie als ik dit allemaal lees.
    Zit je nu in Lamai Wanta, of heb je een ander mooi resort gevonden?
    En heb je die gefrituurde sprinkhanen nu al eens geprobeerd? ;-)

    Groetjes Ronald

  • 13 Augustus 2007 - 22:46

    Joris:

    Leip,LEip!! Klinkt allemaal leuk. Hoelang mag je nou nog buitenspelen in Thailand?:P geniet nog maar ff, voor je weet is het voorbij!!
    ciao y suerte!

    JORIS

  • 14 Augustus 2007 - 06:57

    Arwen:

    als je het van de verhalen niet al werd dan wordt je het wel van de foto's... Jaloers!!! Geniet er nog even van xx

  • 16 Augustus 2007 - 14:05

    Babet:

    Geniet nog van je laatste dagen aan het strand!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2007

Laatste nachtje op Koh Samui

13 Augustus 2007

Chiang Mai & Koh Samui

08 Augustus 2007

Olifanten, watervallen, massage

05 Augustus 2007

Nieuwe stad!

03 Augustus 2007

Ik ben er!
Hinka & Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 21351

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 29 September 2013

Zuid-Afrika

12 Juni 2012 - 24 Juni 2012

Curaçao

26 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Thailand

26 Augustus 2010 - 07 November 2010

Australië

30 November -0001 - 31 Juli 2008

Laos & Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Thailand

22 September 2014 - 30 November -0001

Huwelijksreis

Landen bezocht: