Laatste nachtje op Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Laatste nachtje op Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje op Koh Samui

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

17 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi!

De week gaat echt heel snel hier voorbij.

Maandagavond kwam Floor aan en het is weer heel gezellig samen.
Na het eerste nachtje slapen deed ik 's morgens de deur open en wat zag ik?? Strand, palmboom, zee. Heerlijk!
Die ochtend zijn we gaan jetskien. Echt super leuk was dat. En wat ging dat hard! Ik ging, omgerekend naar km, iets van 65 km/h! Al dat water dat opspatte was echt lekker. Ik had wel een t-shirt aangedaan tegen het verbranden en dat was maar goed ook, want mijn kuiten waren wel wat rood geworden. Daarna lekker luieren op het strand.

Woensdag werden we om 7.30 uur opgehaald met de aircobus om ons naar de pier te brengen. Vandaaruit zouden we met speedboot naar Koh Tao gaan en de hele dag snorkelen!
Alleen waren Floor en ik dus in de verkeerde aircobus gestapt! Die man moest maar 1 persoon ophalen bij ons guesthouse, dus wij dachten dat hij een fout maakte. Wij instappen en hij toch maar even bellen met zijn maatschappij. Ondertussen reden we rustig verder. Toen bleek toch dat wij in de verkeerde bus zaten, met een verkeerde tour mee. Dus die man draaide snel om om ons weer af te zetten bij het guesthouse. En heel gelukkig stond daar de andere aircobus te wachten met die ene persoon die dus in ons busje moest. Snel gewisseld en op naar de pier!
Speedboot ging echt super hard, twee mensen moesten overgeven, dus best wild was het.
Daarna lekker snorkelen op een heel klein eilandje, lunch op Koh Tao en weer naar een ander strandje om verder te snorkelen. Hele mooie vissen gezien! Echt veel mooiere dan toen wij gingen snorkelen Aike! Nu van die gekleurde, en gekleurd koraal. En zelfs een zwaardvis!!
Ook weer een tshirt gedragen voor bescherming van mijn schouders. Mijn kuiten weer wat rood..
Terug met de boot kwam een andere speedboot van dezelfde organisatie ons in halen, dus het gas ging bij ons open en de wedstrijd begon! Ik vond het toch wel beetje eng want de bootcrew maakte van die gillende geluidjes als we weer heel hard of schuin ging met de boot. Maar uiteindelijk "verloor" onze boot.

Donderdag lekker uitslapen, op strand liggen, Harry Potter lezen! (gekocht in Chiang Mai) en 's avond naar Chaweng, dat is een wat groter dorpje en veel winkeltjes en restaurants.
Cocktail gedronken in zo'n tentje waar ook een live band was. Maar toen het zingen begon waren we er niet over uit of het nou Engels of Thais was. Engels dus.. hahah zo slecht dus.

Vandaag weer lekker op het strand. HP weer lezen.. beetje zwemmen en nu even internetten. Morgen is mijn laatste ochtend op dit eiland en moet ik weer met de boot terecht naar het vaste land. Rond 18 uur vertrekt weer de nachttrein naar Bangkok en dan zondagavond vliegen naar huis.

Dit is denk ik mijn laatste berichtje van uit Thailand. Hoop dat jullie het leuk vonden om zo te lezen wat ik meemaakte.

Liefs,

Hinka

  • 17 Augustus 2007 - 08:21

    Floor:

    Hai Hinka,

    Vindt het maar jammer dat je morgen vertrekt, was zo gezellig samen! Nou ja dan gaan we in Amsterdam nog wel een keer drankje drinken, foto's uitwisselen en nog even goed napret hebben van deze toch wel erg goede vakantie! Zal het morgen nog wel een keer zeggen, maar ook nu alvast: hele goede en veilige reis gewenst!

    X Floor

  • 17 Augustus 2007 - 14:14

    Jilse:

    dat klinkt toch allemaal fantastisch! palmbomen,strand en zee! veel te gaaf! geniet nog maare even, en ik zie je in amsterdam weer !!! dikke kus!
    ps: gang 45 heeft er nu een nieuwe combimagnetron, een dvdspeler en cdspeler bij!!!

  • 17 Augustus 2007 - 14:47

    Gerwin:

    hee hinka,
    pfff wat een luxe, ben wel beetje jaloers!! :) Geniet er van.

  • 17 Augustus 2007 - 15:00

    Mieke:

    Hey!

    Super hoor, klinkt als een hele mooie ervaring/vakantie! Enne Harry Potter, ik heb hem net te leen gekregen van iemand dus ben ook begonnen :)

  • 17 Augustus 2007 - 15:25

    Roelie:

    Klinkt als een paradijs daar. Luieren, cultuur, natuur... een prima combinatie. Ik zie je volgende week in Amsterdam. Kun je verder feesten op Py. Wij hebben de eerste borrelavond alweer gehad hoor! Hele goede reis en tot snel,
    X Roelie

  • 17 Augustus 2007 - 17:10

    Ome Wim/Tante Henny:

    Bedankt voor jouw verslagen. Je heb ons goed op de hoogte gehouden van jouw reis.
    Nu is er een tijd van komen en gaan en dat breekt nu aan.
    Goede reis terug naar Nederland.
    Tot horens.
    Groetjes van ons.

  • 17 Augustus 2007 - 19:36

    Esmé:

    Hoi Hinka,

    Jammer dat het er weer op zit, hè. Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt gehad en gezellig ook dat je Floor hebt ontmoet.
    Weet nog niet of ik je maandagmorgen (of liever gezegd: nacht) kom ophalen, hoor...
    Wat ga je eigenlijk die dag in Bangkok doen? Winkelen of genieten van je laatste voetmassage (nu kan het nog!)? Of allebei misschien wel. Nou ja, tot maandag!!! Ik ben blij dat je er dan weer bent :-)

  • 18 Augustus 2007 - 17:47

    Robin:

    Ha Hinka

    Super toff al die dingen die je hebt, mee gemaakt je maakt me wel jaloers zo hoor haha ;)
    Srry voor de late reactie maar was ff druk met van alles..
    Fijn dat alles goed is verlopen en dat de weken voorbij vlogen..
    De foto's die je er op hebt gezet zijn ook mooi, ik kom snel wel een keertje langs als je tijd hebt dan wil ik de rest wel zien :)

    Goede terug reis alvast en genietze nog ff.

    Kusjes R..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2007

Laatste nachtje op Koh Samui

13 Augustus 2007

Chiang Mai & Koh Samui

08 Augustus 2007

Olifanten, watervallen, massage

05 Augustus 2007

Nieuwe stad!

03 Augustus 2007

Ik ben er!
Hinka & Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 21316

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 29 September 2013

Zuid-Afrika

12 Juni 2012 - 24 Juni 2012

Curaçao

26 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Thailand

26 Augustus 2010 - 07 November 2010

Australië

30 November -0001 - 31 Juli 2008

Laos & Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Thailand

22 September 2014 - 30 November -0001

Huwelijksreis

Landen bezocht: