Eerste dagen op Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Eerste dagen op Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Eerste dagen op Bali

Door: Mark en Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

25 September 2014 | Indonesië, Kuta

Dag allemaal,
Na een fantastische dag afgelopen zaterdag vlogen wij maandagavond via Singapore naar Bali. Eenmaal uit het vliegtuig kwam de warme lucht ons al tegemoet. Onze chauffeur stond ons op te wachten zoals afgesproken. Op het bordje stond gelukkig Mark Ewing, dus wij mochten mee. De villa met zwembad is heel erg mooi en luxe. We zwemmen (ja je kan baantjes trekken), douchen in onze half open badkamer, en gaan in bad. Ook de roomservice hebben we al uitgeprobeerd :) Vandaag opnieuw gezwommen en dit keer buiten de villa geluncht. 's Avonds is het snel donker, maar zeker niet koud. Veel keuze qua eten maar nog niet echt Balinees. Dit komt ook omdat we nu nog in het toeristische deel van Bali zijn, Seminyak.
Verder hebben we weinig last van de jetlag en genieten we hier echt even van de luxe en de rust!
Groetjes, Mark en Hinka

• 25 September 2014 - 11:39

Esmé:

Wat een gave start van jullie huwelijksreis! Lekker hoor al die luxe, zon en zwembad. Zo'n halfopen badkamer is ook niet verkeerd...!

• 25 September 2014 - 11:41

Arwen:

Klinkt goed! Geniet maar lekker van de luxe :).

• 25 September 2014 - 13:12

Diederik:

Zelfs tijdens de huwelijksreis wordt de blog trouw bijgehouden, leuk om te lezen! Geniet lekker!

• 25 September 2014 - 13:42

Jolein:

Heerlijk! Geniet er van. Leuk dat je ons op de hoogte houdt :)

• 25 September 2014 - 15:55

Wim En Henny Jansen:

Jullie maken een fijne en goede start zo te lezen. Lekker warme omgeving en 'n luxe leventje 'n paar dagen lang. Geniet er nu maar van, want over een paar weken is het allemaal weer voorbij.
    We wachten jullie belevenissen af. Groetjes.

• 25 September 2014 - 22:43

Vincent:

Jaloers! :-)

• 26 September 2014 - 10:48

Loes:

Geniet ervan!

• 26 September 2014 - 16:36

Eva En Marcel:

Ooooo heerlijk zeg!!! Geniet er maar zo luxe, zaaaallliiigg!!