Nog een maand wachten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Nog een maand wachten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Nog een maand wachten

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

26 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Een dag plus nog een maand wachten en dan ga ik naar Laos. Ik ben van plan om van noord naar zuid te reizen door Laos en vervolgens door Cambodja terug naar Bangkok. In totaal blijf ik 3,5 week weg. Maar voordat ik dit alles ga doen, ga ik eerst twee weken met Club Adventure naar de Ardennen! Survivalen met kinderen van 13 tot 16 jaar.
In de Ardennen heb ik zeer waarschijnlijk geen internet. Ik slaap namelijk in een tent bij een rivier. Maar in Laos en Cambodja (andere kant van de wereld mét internet:-)) zal ik af en toe een bericht plaatsen met wat ik allemaal mee maak!
Liefs,
Hinka

• 27 Juni 2008 - 03:22

Sofie:

Mooi dat we je belevenissen zo kunnen volgen. Veel plezier en succes met alles!

• 27 Juni 2008 - 08:41

Lisette:

ja eerst gezellig naar de ardennen....!!!! zonder bereik op je telefoon, geen internet ;p maar we overleven het! Zie volgende week! Xx

• 30 Juni 2008 - 16:46

Ronald:

Hoi Hinka,

Wat aardig van je om Laos alvast te verkennen voor ons! Weten wij straks waar we heen moeten.
    Wij hebben van het weekend een jungle tocht van 3 dagen geboekt bij de Gibbon Experience in Huay Xai. Het schijnt behoorlijk zwaar te zijn maar zeker de moeite waard.
    Veel plezier in de Ardennen!

Groeten Esmé en Ronald

• 02 Juli 2008 - 21:05

Esmé:

Hoi Hinka,
    Leuk, dan ga ik meelezen!
    Las al wel dat er in Laos niet zoveel internet is, of heel erg langzaam, maar dat zie je dan wel weer.
    Eerst veel plezier in de Ardennen!!!

• 26 Juli 2008 - 12:39

Leanne:

Wat leuk! Ik zal nog eens bekijken hoe het gaat! Ik ga ook nog naar de ardennen dit jaar met club... 1 weekje en een weekje overasselt.. Ben benieuwd naar je reis.. Veel plezier in ieder geval!!