4thousand islands - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu 4thousand islands - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

4thousand islands

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

07 Augustus 2008 | Laos, Vientiane

Hoi!

Dit keer een kort bericht uit het zuiden van Laos: 4thousand islands.
Ik slaap hier in een simpele hut, maar wel met een hangmat voor de deur met uitzicht op de Mekong!
Het is hier jammer genoeg heel rustig. Gister de hele dag zon en vandaag weer wat regent. Het wisselt af.
Met Nederlands meisje die ik onderweg naar Vientiane ontmoette reis ik morgen door naar Cambodja!
In Vientiane heb ik zelfs op de Arc de Triomphe gestaan. Ik Parijs dus ooit en in Laos nu dus ook!
Ik kwam op de local markt twee Koreaanse meisjes tegen, die heel graag met een blanke zoals ik op de foto wilde. Dus dat heb ik maar gedaan :-) En zij maar lachen!

Vanmorgen werd ik wakker gemaakt in de bus of ik niet soms bij Pakse moest uitstappen.. ja dus. 1 minuut later stond ik buiten met mijn spullen, samen met Roos. Half slaperig door naar de volgende bus, die nog verder naar het zuiden ging. Daar werden we ergens gedropt waar niemand was! Toen kwamen er twee scooters aan die ons naar de pier wilden brengen. Dus backpack op scooter en ik achterop met mijn rugzak. Op naar de pier! Erg gelachen. Daar water heen, omdat het snachts erg geregent had!

Ik ga nog even genieten in mijn hangmat, al kijkend naar de Mekong!

xx Hinka

  • 07 Augustus 2008 - 10:02

    Diederik:

    Hejhej Hinka, het klinkt allemaal weer geweldig! Veel plezier nog aldaar en tot snel, ben benieuwd naar de overige verhalen!

  • 07 Augustus 2008 - 10:07

    Fam. Jansen.:

    Hoi Hinka.
    Je vermaak je zeer goed hebben wij zo het idee.En je ziet ook veel, zo te lezen.Je verslagen zijn erg leuk. Telkens als wij jouw verslag lezen, genieten wij van alles wat je schrijft.
    Wij zijn weer benieuwd naar je volgende ervaring die jeop zal doen. Groetjes Wim en Henny

  • 08 Augustus 2008 - 08:13

    Mieke:

    Leuk om weer wat van je te horen. Het gaat goed zo te lezen, blijf genieten!
    Liefs

  • 10 Augustus 2008 - 10:11

    Esmé:

    Die hangmat aan de Mekong klinkt erg relaxed. Misschien was het ook wel even goed om bij te komen op een rustige plek, je hebt al zo veel gedaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Laos & Cambodja

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2008

Weer terug in Bangkok

11 Augustus 2008

Cambodja

07 Augustus 2008

4thousand islands

04 Augustus 2008

Mekong+Luang Prabang

28 Juli 2008

Ik ben er!
Hinka & Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 21355

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 29 September 2013

Zuid-Afrika

12 Juni 2012 - 24 Juni 2012

Curaçao

26 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Thailand

26 Augustus 2010 - 07 November 2010

Australië

30 November -0001 - 31 Juli 2008

Laos & Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Thailand

22 September 2014 - 30 November -0001

Huwelijksreis

Landen bezocht: