Ik ben er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Ik ben er! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Ik ben er!

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

28 Juli 2008 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal!

Na een trenreis met de ICE naar Dusseldorf, een vlucht naar Munchen, aangekomen in Bangkok! Het is hier lekker warm, zo rond de 34 graden en zelfs wat zon!
Ik ben een jongen tegen gekomen op Dusseldorf en daar de hele dag mee opgetrokken.
Vanmiddag tempels bekeken, op een terras in de Khao San Road gezeten, en morgen weer tijd om door te vliegen naar het noorden (Chiang Rai). Vanaf daar hoop ik dat er een bus gaat naar de grensplaats, zodat ik Laos morgenmiddag nog kan binnen komen.
Het gaat dus goed met mij!
xx Hinka

• 28 Juli 2008 - 15:00

Arwen:

Mooi! Je had geen dag later moeten vliegen, vandaag staakt lufthansa inderdaad... Veel plezier in Laos!!!

• 28 Juli 2008 - 15:14

Mama:

Fijn dat je er bent. Wij hebben de sms-jes ontvangen. Tik wist het adres van het guesthouse en wees mij het aan op de stadsplattegrond. Het ligt vlak bij de koninklijke paleizen.
    De staking bij Lufthansa loopt nog steeds, maar lang niet alle medewerkers staken mee.
    lieve groet, mama en papa

• 28 Juli 2008 - 15:23

Koen:

Hej Hinka!

Leuk dat je weer een website bijhoud, tenminste daar ga ik vanuit... Veel plezier, geniet van je trip. Ik zal je site weer vaak bezoeken ;)

Groetjes,
    Koen

• 28 Juli 2008 - 17:24

Esmé:

Hoi Hinka,
    Leuk dat je er nu echt bent. Hier regende het vanmorgen heel hard. 34 graden klinkt dus best aantrekkelijk!
    Vergeet je de Abercrumbie and Fitch winkel niet?!?

• 28 Juli 2008 - 17:53

Jilse:

hey meis,

maak er een mooie tijd van! tot snel, X

• 28 Juli 2008 - 18:16

Wim En Henny Jansen:

Fijn dat de overtocht goed gegaan is. Leuk dat je een jongen hebt gevonden die met jou de hele dag hebt opgetrokken. Gaat die ook verder mee, net al jij.IK lees wel hoe het allemaal gaat lopen. Welterusten voor vanavond.

• 28 Juli 2008 - 18:42

Mieke:

Ik heb je bericht uit duitsland gemist ;) Maak er wat van!
    Groetjes

• 28 Juli 2008 - 19:53

Jolein:

Leuk iets van je te horen op deze manier! Veel plezier in Laos! Laat je niet gek maken door de kip en de mensen daar :P

• 28 Juli 2008 - 20:23

Vinnie En Githa:

Hey Hinka!

Deze week dacht ik nog aan je! Hoe zou het met Hinka gaan? En daar heb je ineens een mailtje!

Wij gaan je reis ook weer volgen, hoewel we komend weekend zelf ook vakantie gaan vieren! Hele goede reis gewenst en geniet van al het moois.

Tot snel,
    Liefs ons

• 29 Juli 2008 - 07:51

Gerwin:

hee hinka, fijn dat je goed bent aangekomen.. Terrasje khao san, nice!
    Veel plezier in Laos. Nog even 20 boterhammen smeren en dan ga ik zo ook op vakantie!
    xxxx

• 01 Augustus 2008 - 15:14

Menno:

eh hinka vet leuk hoor..
    heb er weer een weekje club op zitten, had ene groep vluchten...
    Ginjg goed hoor:D

• 01 Augustus 2008 - 23:16

Sofie:

Hee Hinka! Klinkt weer als een heerlijk avontuur! Veel plezier en genietze! Kus uit Cairns!