Weer terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Weer terug in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Weer terug in Bangkok

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

18 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Hoi!

Terwijl de kinderen om mij heen vechtspelletjes doen op de computer en het vrouwtje van 60 jaar mij probeert af te zetten omdat ik de enige toerist ben, typ ik mijn laatste stukje op deze site.
Na Cambodja ben ik met de bus naar het eiland Koh Chang in Thailand gegaan. Een paar dagen lekker zonnen! Hutje aan het strand, elke avond een vuurshow bij het restaurant. Was even fijn een paar dagen lekker niks doen. De weg erheen was in Cambodja nog wel wat spannend, omdat het heel erg geregend had waren de wegen super modderig en kon de bus ook niet rijden. We zaten in taxi's tot de grens. In Thailand ging alles weer heel makkelijk. Je zag nu goed het verschil met Cambodja. Thailand is toch wel een stuk rijker!
Na Koh Chang naar Bangkok gereden met een aircobus. Onderweg kreeg die echter een klapband! Niks geen ANWB die komt helpen. Een deel van de bagage uit de bus zodat de krik en reservewiel gepakt kan worden en hup ze verwisselen zelf de band! De highway police kwam ook nog even langs. Na wat vertraging dus Bangkok bereikt.
Slaap nu in een guesthouse met zwembad op het dak! Wat luxe voor de laatste paar dagen.
Vandaag ben ik in Ayuthaya. Allemaal oude tempels. Maar omdat ik in Cambodja al zoveel mooie gezien heb, valt dit nu eigenlijk wat tegen.

Erg leuk jullie reacties elke keer! Dit is dan het laatste bericht van deze reis.

Liefs,

Hinka

• 18 Augustus 2008 - 09:48

Marjolein:

Heey!
    Toch ook wel fijn, even een paar dagen relaxen? Ik ben erg benieuwd naar al je foto's! Goede terugreis straks!

• 18 Augustus 2008 - 11:02

Roelie:

Hee Hinka,

En dan is je vakantie al weer bijna voorbij....:( Het was leuk om je verhalen te lezen en de rest van je avonturen hoor ik vast nog wel.
    Vanaf woensdag heb ik zelf nog even een weekje vakantie in Denemarken.
    Goeie reis terug!

Liefs, Roelie

• 18 Augustus 2008 - 11:16

Esmé:

Hoi Hinka,
    Jammer dat het er weer op zit, maar ook wel fin dat je weer terug naar Nederland komt!
    Geniet nog even van Bangkok.

XX Esmé

• 18 Augustus 2008 - 11:26

Mama:

Fijn dat je weer snel thuis bent. Tot in Düsseldorf.

• 18 Augustus 2008 - 12:42

Wim/Henny Jansen:

Zo Hinka, het zit er bijna op. Naar genieten doen jullie zeker tot het laatst toen, zo te zien op de foto's. Je hebt een mooie vakantiereis gehad en veel beleefd, dat hebben wij wel uit je verslagen gelezen. Goede terugreis naar Nederland en geniet dan nog even na van alle belevenissen.
    Groetjes van ons XXX

• 18 Augustus 2008 - 13:28

Koen:

Geniet er nog maar even van! Helaas zit het er alweer bijna op. Goede reis straks weer en tot snel. Nog bedankt voor je SMS!

Groetjes,
    Koen

• 18 Augustus 2008 - 19:15

Vinnie:

Hey Hinka!

Zelf zijn we net terug van vakantie dus lees nu pas al je berichtjes! Leuk te lezen dat je weer een boeiende reis hebt gehad!

Tot snel, liefs...
    Vincent

• 22 Augustus 2008 - 03:16

Sofie:

Hi hi,

Heerlijk joh, een aircbus. En wat een belevenissen weer. (Zit nu in internetcafe naast een naar oud zweet ruikende stinkerd. Die had vast geen aircobus.)

KUS!