Wow Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Wow Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Wow Hong Kong

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

27 Augustus 2010 | Hong Kong, Hong Kong

Hoi allemaal,

Vanmorgen ben ik aangekomen in Hong Kong. Een goede reis gehad, met zelfs 4 (!!) stoelen voor mijzelf. Ik had dus geen last van dikke enkels of kuiten, heerlijk! En ook nog een paar uur geslapen. Maar natuurlijk wel gaar na 10,5 uur vliegen.
Hong Kong is druk, warm, vochtig, smog en leuk! Er zijn heel veel winkels, ook veel overdekte winkelcentra met heerlijke airco, waar ik vandaag dan ook ben gaan afkoelen. Verder zijn de mensen erg aardig en behulpzaam. Ik ben met de ferry naar Hong Kong Island geweest en daar rondgekeken. Ze hebben een hele lange roltrap die de berg op gaat. Verder lekker Chinees gegeten, wat het precies is geweest weet ik nog steeds niet.. En tot slot vanavond een lichtshow op geluid gezien langs de kade, echt mooi met al die wolkenkrabbers.
Verder nog ander goed nieuws: ik heb mijn diploma aangevraagd, want mijn scriptie is goedgekeurd! Ik kan dus 22 november mijn diploma in ontvangst nemen! Datum voor een feestje volgt natuurlijk nog.
Het gaat dus goed met mij, ik vermaak me!

xxx Hinka

  • 27 Augustus 2010 - 13:51

    Else:

    Hay Hinka,

    Laat ik nou de eerste zijn die reageert (zat net toevallig op mijn mail te kijken ;)).
    Het klinkt alweer ontzettend leuk allemaal!! Nu al vele nieuwe indrukken. Geniet nog maar even van Hong Kong en dan weer verder :).
    Liefs, Else

  • 27 Augustus 2010 - 14:11

    Rosalyn:

    Hoi Hinka,

    Goed nieuws zeg, van je scriptie, gefeliciteerd! Lekker gevoel om dat zo vlak voor je reis nog te horen te krijgen. Ik vind het wel stoer hoor, dat je helemaal alleen zo ver en lang weg bent. Geniet van Hong Kong, en voor straks alvast een goede reis down under :-)

    Groetjes, Rosalyn

  • 27 Augustus 2010 - 14:18

    Eva Van Den Berg:

    Hoi Hinka,
    wat leuk zeg! Ik ben erg nieuwsgierig hoe het daar is. Is 3 dagen lang genoeg? Of heb je meer nodig?
    Groetjes Eva

  • 27 Augustus 2010 - 14:21

    Vincent:

    Hoi Hinka!

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van je scriptie! Ik heb het even gemist dat je vertrokken bent, maar bij deze een hele mooie, goede reis toegewenst!

    Liefs Vincent

  • 27 Augustus 2010 - 14:37

    Merel:

    Hoi Hinka,

    Het klinkt allemaal super! Gefeliciteerd met het behalen van je scriptie :)

    Ik hoop dat je enorm geniet van je reis! En speel misschien af en toe het spel :)

    Kus,
    Merel

  • 27 Augustus 2010 - 14:53

    Sofie:

    Goed om te horen dat je de eerste etappe goed bent doorgekomen! Geniet ervan!

    x

  • 27 Augustus 2010 - 16:34

    Roelie:

    Fijn dat je een comfortabele reis had en veilig bent aangekomen:)
    En wat het eten betreft: vooral ook niet vragen wat er in zit, dan ga je jezelf nog uithongeren!

    xx Roelie

    p.s geef ons een paar van die graden celsius

  • 27 Augustus 2010 - 17:36

    Fam. Jansen:

    Hoi Hinka,
    Allereerst proficiat met het behalen van je eind resultaat wat betreft je studie. En nu heerlijk in Hong Kong op vakantie. Geniet ervan want je hebt het verdiend na al die studietijd.

    Groetjes van ons.

  • 27 Augustus 2010 - 18:18

    Liset:

    hey hinka!
    Leuk om weer op de hoogte gehouden te worden! Lekker hoor van je diploma! Kan maar binnen zijn.
    Ik wens je nog heel veel plezier en tot je volgende verslag!!

    Xx

  • 27 Augustus 2010 - 18:36

    Monique:

    Hoi Hinka,

    Wat geweldig lekker weer op reis. Kunnen we je ook nog gewoon emailen?

    Groet Monique

  • 27 Augustus 2010 - 18:39

    Age:

    Hinka,

    Wij zijn blij met de inhoud van dit eerste reisverslag. Het verblijf in Hongkong lijkt zo veelbelovend voor je verdere vakantie.Geniet ervan en wij genieten via je verslagen mee.
    Mama en Papa

  • 28 Augustus 2010 - 00:43

    Maggi:

    Ahh.. nu kan je het weer hier meeleven met me ;p Maleisie is niet veel anders... mischien een tikje warmer. Gefeliciteerd met je diploma!
    Enjoy Hong Kong!

  • 28 Augustus 2010 - 18:09

    Esme En Ronald:

    Hallo Hinka,

    Klinkt als een goed begin van je reis! Zijn heel benieuwd naar al je avonturen die je gaat beleven!!!

    Groeten Esmé en Ronald

  • 28 Augustus 2010 - 20:57

    Marjolein :

    Jouw grote reis is ook begonnen. Wat een fijn nieuws hoorde je net voor je wegging. Kan je nu lekker genieten.
    Ik blijf je volgen als je het goed vindt?

    Marjolein, Bart & Timo

  • 29 Augustus 2010 - 16:23

    Marjolein :

    Gefeliciteerd met je scriptie! :D

    Heel veel plezier nog komende tijd!

  • 31 Augustus 2010 - 09:40

    Loes:

    Beetje laat aangezien je al in Australie bent ondertussen maar in ieder geval veel plezier de komende tijd!x

  • 01 September 2010 - 16:05

    Marloes:

    Hm berichtje zat in mijn Junk, maar heb je eruit gefilterd! Gaaf dat het zo mooi is allemaal! Als het goed is heb je ook nog een SMS gekregen. geniet ervan en zal je verhalen blijven volgen! Oh en natuurlijk van harte met je diploma!

    Liefs Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Hinka & Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 21340

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 29 September 2013

Zuid-Afrika

12 Juni 2012 - 24 Juni 2012

Curaçao

26 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Thailand

26 Augustus 2010 - 07 November 2010

Australië

30 November -0001 - 31 Juli 2008

Laos & Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Thailand

22 September 2014 - 30 November -0001

Huwelijksreis

Landen bezocht: