Thuis! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Thuis! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Thuis!

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

08 November 2010 | Nederland, Alkmaar

Dag allemaal,

Gisteren zijn Mark en ik na een lange vlucht weer thuis gekomen! De afgelopen drie dagen hebben we nog in Sydney doorgebracht. Het was wel weer even wennen in Sydney, vergeleken met de outback. Maar zeker erg leuk!
De piloot maakte een mooi laag rondje boven de stad zodat wij echt een heel goed uitzicht hadden!
Donderdagavond hebben we door het centrum gewandeld naar Circular Quay. Vanaf hier kon je de Harbour Bridge en het Opera House zien. Als je je omdraaide zag je de mooi verlichte skyline. Terug in het hostel kennis gemaakt met onze kamergenoten, aardige jongens.
Volgende dag heel veel gedaan, want Mark moest natuurlijk nog veel zien. Naar Paddy's Market voor wat souveniers voor thuis, de Harbour Bridge en Opera House bij daglicht, een tochtje met de ferry, een stukje van een concert bijwonen (Sia - Clap your hands), een wandeling door de Royal Botanic Gardens, nog winkeltjes kijken (we waren natuurlijk in Sydney), etc. 's Avonds uiteten geweest bij de Sushi Train, omdat het onze laatste avond hier zou zijn. Leuke manier van eten, waarbij de bordjes met sushi langs komen op een band en als je iets lekker vindt, dan haal je het van de band af. Allebei heel erg lekker gegeten!
Zaterdag nog naar de Fish Market gelopen en verse oesters gegeten. Hierna naar het vliegveld gegaan. De eerste vlucht was naar Hong Kong en vervolgens door naar Amsterdam! Erg leuk dat mijn ouders en Esmé, Aike en Merel ons op stonden te wachten. Thuis kadootjes gegeven en een brunch gehad met champagne!!
Dit was dus het laatste verhaal. Bedankt voor alle leuke reacties en tot binnenkort!

Liefs,

Mark (die alweer op zijn werk is) en Hinka

• 08 November 2010 - 15:25

Mieke:

Fijn dat jullie ook weer gezond en wel thuis zijn :) (en wat is het hier koud hé!!)

• 08 November 2010 - 15:26

Esmé:

Jammer dat jullie vakantie en reis er nu écht op zit.
    Ik hoop dat jullie nog lang op een heel mooi avontuur kunnen terugkijken. Veel succes met wennen in Nederland!

XXX Ronald en Esmé

• 08 November 2010 - 17:39

Wim En Henny.:

Hoi Hinka en Mark,
    De reis zit er op. Toch nog een leuk verslag gelezen van jullie.
    Bedankt en sterkte met het wennen in Nederland en leuk zondag even je stem te hebben gehoord.
    Groetjes van ons en de foto's of film die je gemaakt hebt, zien we nog wel 'n keertjes.