Adelaide, Kangaroo Island & Port Elliot - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Adelaide, Kangaroo Island & Port Elliot - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Adelaide, Kangaroo Island & Port Elliot

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

13 Oktober 2010 | Australië, Adelaide

Hoi allemaal!

Leuk om weer alle reacties te lezen! Ondertussen ben ik alweer bijna 7 weken weg, de tijd gaat zo snel dat ik dat helemaal niet door heb! Afgelopen week ben ik een aantal dagen in Adelaide geweest. Een rustige stad, met een rustig tempo. Ik heb hier van alles gedaan, zoals Aboriginal art bekeken in het SA Museum en naar de Art Gallery geweest. Lekker op het gras van de Botanic Gardens gelegen, luisterend naar een popconcert iets verderop. Gefietst langs de rivier naar de zee toe. Onderweg kwam ik schildpadden en zelfs pelikanen tegen! Het fietsen was wel grappig. Je moet hier verplicht een helm op en natuurlijk aan de linkerkant rijden. Maar dat went allemaal snel. En ik heb natuurlijk gezwommen met de dolfijnen! We kregen een wetsuit aan en dat was ook echt nodig. Het water was niet super koud, maar als je daarna er uit kwam en die wind voelde... dat was lang rillen. Ik heb gewoon op 8 m van een dolfijn gezwommen! Een mooie ervaring. Helaas gingen ze niet onder de boot door (we hadden een catamaran), maar dat maakte het niet minder leuk.
Dit weekend ging ik naar Kangaroo Island. Ook weer zo veel gedaan en gezien. Het leukste/mooiste was toch wel sandboarden en de Remarkable Rocks. Alhoewel de zeehonden van 3m afstand ook leuk is! Het weer was goed, dus echt een leuk weekend gehad.
Nu ben ik net terug van drie dagen Port Elliot. Hier heb ik weer een surfles gehad en ik was al duidelijk beter dan de eerste keer! Omdat het nog lente is en er niet veel animo was, kreeg ik privéles! Het miezerde wel een beetje, maar dat merkte je helemaal niet, je wordt toch nat in het water :-)
Morgen komt Mark! Ik vlieg naar Brisbane en hij ook. Dat betekent dat ik een ander deel van Australië ga verkennen! Van Brisbane rijden we naar Cairns (naar het noorden). En zaterdag ben ik jarig.. We gaan samen voldoende leuke dingen doen! Dit was het wel weer even. Ik zal later nog een paar foto's toevoegen.

liefs,

Hinka

  • 13 Oktober 2010 - 06:59

    Vincent:

    Hoi Hinka,

    Ik blijf je verhalen lezen! Geweldig om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt! Geniet van de tijd met Mark en je verjaardag!

    Tot gauw! Groetjes Vincent

  • 13 Oktober 2010 - 07:33

    Wim En Henny:

    Wat een verhaal en wat een aktieve vakantie- reis maak jij daar mee zeg ! Nu het noorden nog en dan heb je Australië wel helemaal gezien.
    Leuk dat Mark morgen ook komt.Hele fijne dagen met hem en alvast een fijne verjaardag de 16 de okt. Groetjes van ons ook aan Mark.
    Doei XX

  • 13 Oktober 2010 - 07:38

    Age:

    Na ons telefoongesprek heb ik je verslag gelezen.
    Het is geweldig wat je daar allemaal meemaakt.
    Het is een vakantie om nooit te vergeten

  • 13 Oktober 2010 - 10:05

    Esmé:

    En wat een gave belevenissen weer! Goed teken dat de tijd vliegt, dan heb je het naar je zin :-)
    Leuk ook dat Mark eraan komt, hij is al onderweg nu!

  • 13 Oktober 2010 - 18:19

    Ronald:

    Alweer 7 weken? De tijd vliegt, maar het blijft leuk om je verhalen te lezen met alle avonturen die je beleeft.
    Veel plezier straks samen met Mark en een heel leuke verjaardag zaterdag!

    Groeten Ronald


  • 14 Oktober 2010 - 14:53

    Else:

    Is Mark er al?? :D

    Have fun jullie saampjes!!!

  • 17 Oktober 2010 - 18:25

    Monique Berger:

    Hiep hiep hoera!

    Een hele fijne verjaardag! Maak er een bijzondere dag van.

    Een dikke verjaardagsomhelzing van M en M en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Adelaide

Hinka & Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 21346

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 29 September 2013

Zuid-Afrika

12 Juni 2012 - 24 Juni 2012

Curaçao

26 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Thailand

26 Augustus 2010 - 07 November 2010

Australië

30 November -0001 - 31 Juli 2008

Laos & Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Thailand

22 September 2014 - 30 November -0001

Huwelijksreis

Landen bezocht: