Nog 2 weken.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Nog 2 weken.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken....

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

12 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!

Nog twee weken en dan is het eindelijk zover! Allereerst vlieg ik naar Hong Kong, waar ik drie dagen verblijf. Vervolgens vlieg ik door naar Brisbane (oostkust). Vanaf daar wil ik backpacken langs de kust naar het zuiden, zodat ik op 14 oktober in Adelaide aan kom. Dan vlieg ik weer terug naar Brisbane, waar ik Mark ophaal bij het vliegveld. Samen gaan we met een campervan langs de oostkust naar Cairns rijden (naar het noorden). Van Cairns vliegen we naar Alice Springs voor een paar dagen outback en slapen in de openlucht! En dan is de reis alweer bijna voorbij. We eindigen met drie korte dagen in Sydney.
Ik zal jullie via deze site op de hoogte houden van mijn avonturen. Wil je niet op de lijst, dan kan je jezelf eraf halen of ik kan dat voor je doen.

Liefs,

Hinka

p.s. Nu nog de laatste hand aan mijn scriptie... en dan is het echt af!

  • 12 Augustus 2010 - 09:43

    Arwen:

    Ach scriptie, klein detail :). Wanneer kom je nou precies terug??

  • 12 Augustus 2010 - 09:44

    Fam. Jansen:

    Hinka nog even en ook jij gaat eindelijk met vakantie, en wetende dat je met je studie klaar bent. Dat lijkt mij heerlijk en dan een verdiende vakantie met later Mark erbij.
    Goede reis straks en wij horen wel van jullie, dan kunnen wij ook een beetje meeleven in alles wat jullie hebben geplend en meemaken.
    Groetjes Ome Wim en Tante Henny.

  • 12 Augustus 2010 - 11:15

    Rosalyn:

    Leuk dat je me ook op de lijst hebt gezet! Succes nog met de laatste loodjes voor je scriptie en daarna...down under!!

  • 12 Augustus 2010 - 11:19

    Esmé:

    Leuke vooruitzichten! Nog maar eventjes en dan zit je aan de andere kant van de wereld. Raar idee, hoor!
    De zondagochtend in november staat al geblokt in mijn agenda :-)
    VEEL PLEZIER !!!

  • 15 Augustus 2010 - 18:13

    Mark:

    Ik ga je missen!!! En kom je daarna fijn opzoeken!

    xx

  • 18 Augustus 2010 - 19:45

    Mieke:

    Nu nog iets meer dan 1 week, spannend! Voor het stuk sydney - melbourne heeft saskia misschien nog wel tips -> saskiaisopreis.waarbenjij.nu

    Heel veel plezier alvast!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Hinka & Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 21319

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 29 September 2013

Zuid-Afrika

12 Juni 2012 - 24 Juni 2012

Curaçao

26 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Thailand

26 Augustus 2010 - 07 November 2010

Australië

30 November -0001 - 31 Juli 2008

Laos & Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Thailand

22 September 2014 - 30 November -0001

Huwelijksreis

Landen bezocht: