Down Under! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu Down Under! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Hinka & Mark - WaarBenJij.nu

Down Under!

Door: Hinka

Blijf op de hoogte en volg Hinka & Mark

02 September 2010 | Australië, Byron Bay

Hoi allemaal!

Bedankt voor de leuke reacties! Ondertussen heb ik alweer veel gedaan. Zondag vloog ik naar Australi"e. Het was erg fijn om weer vier stoelen voor mijzelf te hebben, heerlijk geslapen dus. Brisbane was wel okee, niet veel bijzonders vond ik. Het was gewoon een stad. Het is wel even wennen hier. Iedereen praat Engels met een accent en de mensen zijn uberaardig, beetje Amerikaans maar dan anders.
Dinsdag ben ik naar Byron Bay gegaan met de bus. Dit is meer een dorp en ligt aan het strand. Daarom heb ik maar meteen een surfles genomen en nu dus erge spierpijn! Het surfen is moeilijk maar wel erg leuk. Het is vooral zwaar om jezelf steeds op te drukken vanaf het board. Het is een heel apart gevoel als de golf je board te pakken heeft. De eerste keer schrok ik zelfs hoe hard het gaat!
Vandaag ben ik whales gaan watchen op een boot. We kwamen heel dichtbij en je zag ze springen en met hun staart zwiepen op het water. Echt super mooi! De soort was (voor de liefhebber): Humpback Whale. In de Australische winter zwemmen ze naar het noorden en krijgen hier hun baby's.
Morgen ga ik fijn naar het strand, want hier is het zo'n 24 graden. Heel lekker dus.

Liefs,
Hinka

  • 02 September 2010 - 11:24

    Mieke:

    Hi Hinka, Vind het erg leuk om je verhalen te lezen en wordt natuurlijk een beetje jaloers.

    Wat klinkt dat geweldig, walvissen van zo dichtbij zien. En wat een aangenaam temperatuurtje heb je daar, dat kun je maanden vol houden denk ik. Geniet lekker en hou ons op de hoogte.
    Groetjes.

  • 02 September 2010 - 11:53

    Koen :

    Hej Hinka!

    Leuk om je verhalen weer te kunnen volgen! Geniet ervan!

    Groetjes Koen

  • 02 September 2010 - 13:26

    Jolein :

    Hey

    klinkt als een goede trip met dat surfen en de zon:)

    Succes met je surfen!

  • 02 September 2010 - 16:30

    Marjolein:

    Hoi! Klinkt echt heerlijk daar, ben ook jaloers ;)

    Veel plezier met zonnen en surfen ;)

  • 02 September 2010 - 16:41

    Wim En Henny:

    Zo Hinka, je tweede verslag alweer.
    Je hebt gesurfd, dat is natuurlijk vreemd voor jou, omdat je dat nog nooit hebt gedaan.Maar alles went, dus ook dit.
    'n Walvis heb je ook gezien,geweldig , je ziet hem ook op de foto.
    Het was zo te zien geen kleintje.
    Je hebt ook lekker weer, beter als hier, met net 18 graden en af en toe een drup regen.
    Vermaak je verder en geniet van iedere dag.
    Groetjes.

  • 02 September 2010 - 19:12

    Mark:

    Hee leuke meid!!!

    Zo worden wij hier in NL allemaal enorm jaloers, heerlijk om te lezen hoe je het hebt :) Ik kan nu al niet meer wachten!!

    Liefs mij

  • 03 September 2010 - 13:51

    Else:

    Hinka!!! Supergaaf allemaal. Zoals Mark al schrijft, word ik ook jaloers! Ben je nu al verknocht aan het surfen ;)? Oh, en die vermaak-je-op-de-vu-tijdens-scriptieschrijven-tips zou ik heel graag van je willen ontvangen :D
    Dikke kus!

  • 07 September 2010 - 14:27

    Ronald En Esme:

    Hoi Hinka,

    Jouw avonturen hadden we nog niet kunnen lezen tot nu toe, klinkt allemaal geweldig. Gaaf dat je de humpbackwhale op de foto hebt kunnen krijgen (althans een staart)!
    Heel veel plezier en we zijn benieuwd naar je volgende verslag.

    Groetjes Ronald en Esme

  • 09 September 2010 - 07:42

    Jette:

    wow fantastisch, hinka.. ik heb ooit potvissen gezien in noorwegen, heel indrukwekkend! Maar bultruggen overtreffen want ze komen veel verder het water uit, super mooi! surfen, strand.. heerlijk hoor, geniet van je welverdiende vakantie!

    Veel plezier! xx jette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Hinka & Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 21315

Voorgaande reizen:

05 September 2013 - 29 September 2013

Zuid-Afrika

12 Juni 2012 - 24 Juni 2012

Curaçao

26 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Thailand

26 Augustus 2010 - 07 November 2010

Australië

30 November -0001 - 31 Juli 2008

Laos & Cambodja

30 November -0001 - 30 November -0001

Thailand

22 September 2014 - 30 November -0001

Huwelijksreis

Landen bezocht: